Uvjeti kupo-prodaje

  • NAČINI PLAĆANJA I CIJENE

    Cijene iskazane na internet trgovini su s uključenim popustom za web narudžbe te s uključenim popustom po sredstvu plaćanja. Kod web narudžbe moguće je odabrati jedan od dva načina plaćanja:
    1. Uplata na žiro račun - nakon kreiranja narudžbe stiže automatski generirana ponude web narudžbe prema kojoj možete izvršiti uplatu u banci, pošti, FINA-i, ili putem internet bankarstva. Nakon zaprimljene uplate šaljemo narudžbu na Vašu adresu putem kurirske službe.
    2. Pouzeće (plaćanje kod preuzimanja paketa) - nakon kreiranja narudžbe šaljemo paket na Vašu adresu te kompletan iznos narudžbe plaćate dostavljaču koji Vam uručuje paket. Pouzećem možete naručiti samo ako ste fizička osoba (tvrtke, obrti, dionička društa, udruge, i ostale pravne osobe mogu koristiti samo način plaćanja "Uplata na žiro račun")

    Narudžbe napravljene putem internet trgovine nije moguće preuzimati osobno. Moguća je dostava na adresu koju odaberete (Vaša kućna adresa, adresa kod rodbine/prijatelja, adresa na poslu i sl.) ili dostava u poštanski ured (POSTE RESTANTE)

    U maloprodajnoj poslovnici u Centru Bundek (Zagreb) mogući su sljedeći načini plaćanja:

    1. Uplata na žiro račun (pošta, banka, FINA, internet bankarstvo)
    2. Gotovina
    3. Jednokratno kartice: Diners, American Expres, JCB, Visa, Maestro, MasterCard (sve banke: ZABA, PBZ, RBA, OTP, Hypo, Erste, Splitska, itd.)
    4. Na rate beskamatno:
    - American Express do 6 rata
    - Diners do 12 rata
    - Diners od 13-24 (samo za određene artikle i komplete)
    - Diners od 25-36 (samo za određene komplete i promocije)
    - Visa PBZ banke do 12 rata
    - Visa Zagrebačke banke do 12 rata
    - Visa Zagrebačke banke od 13-24 (samo za određene artikle i komplete)
    - Maestro PBZ banke do 12 rata
    - Maestro Zagrebačke banke do 12 rata
    - Maestro MBnet grupe banaka 2 do 12 rata (Erste, Slatinska, Istarska, Jadranska banka Šibenik, Veneto, Kreditna banka Zagreb, Primorska banka Rijeka, Sberbank, Kentbank)
    - Mastercard Debit Gold Erste banke 2 do 12 rata
    - MasterCard Zagrebačke banke do 12 rata
    - MasterCard Zagrebačke banke od 13-24 (samo za određene artikle i komplete)
    5. Uz potrošački kredit:
    - American privatni korisnici 24-60 rata minimalno 1000,00 kn a najviše do 100000,00 kn
    - American poslovni korisnici 3-24 rata, minimalno 1000,00 kn a najviše do 80000,00 kn

    U poslovnici vrijede maloprodajne cijene koje se razlikuju od cijena iskazanih na internet trgovini za web narudžbe.
    Servisne usluge (servisi, popravci, nadogradnje, obuka i ostale usluge) mogu se plaćati isključivo gotovinom jednokratnom uplatom na žiro račun

    Podaci za plaćanje (za uplate na žiro / IBAN račun):

    Banka: Privredna banka Zagreb d. d.
    Adresa banke: Radnička cesta 44, 10000 Zagreb, Hrvatska
    IBAN (broj računa): HR4623400091110655803
    SWIFT: PBZGHR2X
    Opis plaćanja: (broj narudžbe)

    RASPOLOŽIVOST PROIZVODA

    Većina najpopularnijih proizvoda je stalno raspoloživa na našem vlastitom lageru u Dubrovniku ili Zagrebu. Dio proizvoda je raspoloživ na skladištu dobavljača. Dio proizvoda se nabavlja i isporučuje isključivo prema narudžbi kupca. Raspoloživost proizvoda na stranici artikla se ne prikazuje iz dalje nastavno navedenih razloga, te se raspoloživost i dostupnost kao i okvirni rokovi isporuke provjeravaju nakon zaprimljene narudžbe ili prema upitu. Status raspoloživosti proizvoda na stranici artikla je okviran podatak koji je potrebno provjeriti, a može biti bez ikakvog statusa ili "Na upit / u dolasku / po narudžbi".

    Razina raspoloživosti bez navedenog ikakvog statusa odnosi se na proizvode koje kupac može samostalno naručiti putem web shopa, a proizvodi su:
    - raspoloživi na našem skladišu u Dubrovniku ili Zagrebu, ili u trgovini (isporuka odmah), ili
    - raspoloživi na skladištu dobavljača u Zagrebu (isporuka odmah), ili
    - raspoloživi na carinskom skladištu (isporuka dan-dva dulja), ili
    - u dolasku (poznat nam je okviran rok isporuke), ili
    - raspoloživi za narudžbu sa centralnog Europskog skladišta (rok isporuke je obično 7-30 dana), ili
    - dostupni za narudžbu uz rok isporuke koji može biti okviran i koji je potrebno provjeriti

    Razina raspoloživosti sa statusom "Na upit / u dolasku / po narudžbi", označava proizvode koje kupac ne može naručiti putem web shopa jer nas je potrebno prvo kontaktirati da bismo provjerili informaciju o isporuci i omogućili naručivanje proizvoda. Takvi proizvodi su:
    - raspoloživi ali nemamo ažuriranu informaciju, ili
    - neraspoloživi a mogućnost narudžbe je potrebno provjeriti, ili
    - u dolasku ali nemamo okvirnu informaciju kada će stići, ili
    - neraspoloživi za narudžbu, ili
    - ne proizvode se (EOL) ali postoji eventualna mogućnost nabavke ako su raspoloživi na nekom drugom lageru, što je potrebno provjeriti

    Proizvodi koji se nalaze u kategoriji "Arhiva" i podkategoriji "Proizvodi koji više nisu u prodaji" su proizvodi koji se više ne proizvode ili nisu dobavljivi, kao i kompleti ili posebne ponude proizvoda koje više ne vrijede. U kategoriji arhive se mogu pregledavati, radi evenentualne usporedbe ili provjere podataka, no nije ih moguće naručiti niti kupiti.

    U ponudi imamo nekoliko desetaka tisuća artikala, a zbog fluidnosti lagera i različitih izvora informacija raspoloživosti, nemoguće je u svakom trenutku na web stranici prikazivati potpuno precizne informacije o raspoloživosti, pa Vas molimo za razumijevanje. Ukoliko je proizvod koji Vas zanima označen "Na upit / u dolasku / po narudžbi", slobodno nas kontaktirajte putem maila ili kontakt poruke na web stranici a mi ćemo u što kraćem roku provjeriti raspoloživost i obavijestiti Vas. Ukoliko naručite proizvod koji nema oznaku raspoloživosti (bez ikakvog statusa), a ako se pri tome radi o proizvodu koji se ne može isporučiti odmah, u tom slučaju ćemo Vas odmah obavijestiti o tome. U slučaju narudžbe više proizvoda, a ako nisu svi proizvodi raspoloživi na skladištu s kojega se vrši isporuka, isporuku vršimo u trenutku kada na skladište zaprimimo sve proizvode. Prema želji kupca, možemo isporučiti narudžbu i parcijalno u dva ili više navrata, uz plaćanje troška parcijalne isporuke.

    Sve informacije odnose se na internet trgovinu i veleprodajno skladište, te ne odražavaju stanje raspoloživosti u maloprodajnim poslovnicama. Kontaktirajte nas za provjeru raspoloživosti proizvoda u poslovnicama.

    OPIS PROIZVODA

    Fotografije, video snimke i opisi proizvoda su preuzeti od proizvođača, dobavljača ili trećih izvora. Fotografije su ilustrativne prirode te ne moraju odgovarati stvarnom proizvodu. Kod nekih proizvoda, radi boljeg prikaza svrhe i namijene korištenja proizvoda ili drugih razloga, prikazane su video snimke i/ili fotografije proizvoda s opremom koja nije uključena u cijenu niti pakiranje proizvoda. Ukoliko se opis i/ili fotografija proizvoda ne poklapaju s nazivom i/ili šifrom proizvoda, ili ako se iz kompletnog prikaza proizvoda ne može jasno zaključiti na što se odnosi i što je uključeno tada nas obavezno prije narudžbe kontaktirajte i zatražite provjeru informacija. Proizvode isporučujemo prema šifri, odnosno prema nazivu. Ne možemo garantirati da su svi prikazani podaci (fotografije, video snimke, opisi) točni te ne odgovaramo za eventualne pogreške u opisu proizvoda, fotografijama, priloženim dokumentima, video snimkama i drugim prikazanim informacijama.

    DOSTAVA

    Proizvodi će biti zapakirani tako da ne mogu biti oštećeni uobičajenim rukovanjem robom u transportu. Prilikom preuzimanja proizvoda kupac je dužan provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Sve naknadne reklamacije proizvoda zbog oštećenja nastalih prilikom dostave neće biti uvažene. Potpisom otpremnog lista kod isporuke, kupac potvrđuje prijem, ispravnost pošiljke i cjelovitost sadržaja

    1. Dostava unutar Republike Hrvatske

    Dostavu vršimo na čitavom teritoriju Republike Hrvatske, uključujući sva veća i manja mjesta, te otoke

    Dostavu vršimo prema Vašem odabiru na:
    - željenu adresu (kod kuće, na poslu, na adresu rodbine i sl.)
    - poštanski ured (POSTE RESTANTE - ukoliko želite preuzeti paket u nekom poštanskom uredu tada u adresu dostave upišite adresu poštanskog ureda te velikim slovima: "POSTE RESTANTE". Ovaj način dostave je pogodan ukoliko ste na putovanju te nemate adresu na kojoj biste mogli zaprimiti paket, ili ukoliko kupujete iz BiH/Srbije/Crne Gore te želite preuzeti paket osobno u Vama najbližem poštanskom uredu u Hrvatskoj.

    Najveća težina paketa je 50 kg
    Najveće dimenzije paketa su 3 metra u zbroju dužine i opsega paketa na najširem dijelu poprečno, s tim da najveća dimenzija može biti do 2 metra. Narudžbe proizvoda koji se ne mogu zapakirati na način da zadovoljavaju ove uvjete, mogu se eventualno poslati putem posebne kurirske službe specijalizirane za takvu vrstu tereta. Narudžba takvih proizvoda može isključiti određeni način plaćanja (npr pouzeće), može isključiti dostavu u određena mjesta ili otoke, eventualno može obuhvatiti neke druge ovdje ne spomenute dodatne uvjete koji se mogu iskomunicirati naknadno ovisno o konkretnom slučaju, a svakako isključuje ovdje navedene rokove dostave s obzirom da je vrijeme dostave individualno i ovisno o konkretnom slučaju.

    Prilikom narudžbe možete odabrati jednu od dvije vrste dostave:

    a) Dostava - registrirani paket

    Cijena dostave za jednu narudžbu je 30,00 kn s uključenim PDV-om
    Rok dostave za proizvode raspoložive na našem skladištu s kojega se vrše isporuke, je 1 do 3 radna dana nakon narudžbe pouzećem ukoliko je narudžba napravljena do 14 sati, ili 1 do 3 radna dana nakon zaprimanja uplate ukoliko je Vaša uplata zaprimljena do 14 sati. Dostava 1 do 3 radna dana znači da u većini slučajeva paketi se isporučuju sljedeći radni dan, no garantirani rok isporuke unutar kojega se izvrašava dostava je 3 radna dana. Proizvode koji nisu raspoloživi na našem skladištu ili proizvode koji se naručuju prema narudžbi kupca, ćemo isporučiti u najbržem mogućem roku a za detaljnije informacije molimo Vas da nas kontaktirate putem maila. U rokove dostave ne ubrajaju se subote s obzirom da se subotom ne vrše dostave, te ostali neradni dani, praznici, nedjelje i sl.

    b) Brza dostava (1 dan 1. zona / 2 dana ostala mjesta)

    Cijena dostave za jednu narudžbu je 50,00 kn s uključenim PDV-om
    Rok dostave za proizvode raspoložive na našem skladištu s kojega se vrše isporuke, je za gradove i mjesta iz 1. zone (s rokom uručenja 1 dan prema uvjetima Pošte) 1 radni dan nakon narudžbe pouzećem ukoliko je narudžba napravljena do 14 sati, ili 1 radni dan nakon zaprimanja uplate ukoliko je Vaša uplata zaprimljena do 14 sati.
    Rok dostave za proizvode raspoložive na našem skladištu s kojega se vrše isporuke, je za gradove i mjesta iz 2. zone (s rokom uručenja 48 sati prema uvjetima Pošte) 2 radna dana nakon narudžbe pouzećem ukoliko je narudžba napravljena do 14 sati, ili 2 radna dana nakon zaprimanja uplate ukoliko je Vaša uplata zaprimljena do 14 sati.
    Proizvode koji nisu raspoloživi na našem skladištu ili proizvode koji se naručuju prema narudžbi kupca, ćemo isporučiti u najbržem mogućem roku a za detaljnije informacije molimo Vas da nas kontaktirate putem maila. U rokove dostave ne ubrajaju se subote s obzirom da se subotom ne vrše dostave, te ostali neradni dani, praznici, nedjelje i sl.

    Popis mjesta prema zonama i ostale uvjete možete pogledati na stranicama Pošte
    Paketi širine veće od 2 metra ne mogu se slati redovnom dostavom te se rok dostave produžuje za 1 do 2 dana (vrijedi za standardnu i brzu dostavu). To se odnosi na duge proizvode poput studijskih pozadina u roli (širine 3m) i drugih većih kabastih proizvoda.

    NAPOMENA: Tijekom blagdana i predblagdanskog razdoblja te u vrijeme neposredno prije i poslje praznika, kao i u drugim izvanrednim situacijama, može doći do kašnjenja u isporuci zbog prekomjernog obujma narudžbi i pošiljaka. U takvom slučaju ne možemo garantirati isporuku unutar navedenih rokova, ali će se narudžbe isporučivati najbržim mogućim tempom

    Ovdje navedeni rokovi dostave kao i odabrana vrsta dostave ne znače da će svaki proizvod i svaka narudžba biti isporučena apsolutno u tom roku od dana narudžbe, jer to prije svega ovisi o tome je li naručeni proizvod raspoloživ na skladištu s kojega se šalju narudžbe. Ako proizvod nije raspoloživ na skladištu tada taj rok teče od dana kada proizvod stigne na skladište i kada je spreman za slanje (ukoliko su zadovoljeni ostali uvjeti). Dakle izbor vrste dostave se odnosi isključivo na vrstu dostave kojom se proizvod šalje od našeg skladišta do adrese koju odabere kupac.

    Rokovi dostave odnose se na proizvode raspoložive na skladištu s kojega se šalju narudžbe, te teče od dana nakon dana narudžbe/primitka uplate (do 14 sati) ukoliko je narudžba jasna te uredno i ispravno zaključena bez potrebe za dodatnom intervencijom. To podrazumijeva točne podatke za dostavu i podatke za račun, uplatu izvršenu na ispravan broj računa (u slučaju virmanskog plaćanja), logično kreiranu narudžbu i druge okolnosti koje mogu utjecati na isporuku narudžbe. Ako postoje bilo kakve okolnosti zbog kojih je potrebno dodatno intervenirati tada rok isporuke teče od dana (do 14 sati) kada se utvrde sve potrebne informacije.

    Primjeri:

    Primjer 1: Ako napravite istovremeno 2 narudžbe za isti proizvod tako da je jedna narudžba s plaćanjem "pouzećem", a druga s plaćanjem "uplata na žiro račun", tada onu narudžbu s pouzećem nećemo poslati odmah već nakon što dobijemo od kupca potvrdu putem maila da je ta narudžba relevantna i aktivna.
    Primjer 2: Ako ste uz narudžbu dodali napomenu ili dodatno poslali mail s informacijama koje zahtjevaju dodatnu konzultaciju, tada narudžbu šaljemo nakon što dobijemo konačni odgovor od kupca s pojašnjenjem.
    Primjer 3: Ako ste naručili dva ili više proizvoda koja međusobno nisu kompatibilna (ili ako u nekom drugom smislu njihova istovremena kupnja nije logična), i ako pretpostavimo da ste proizvode naručili greškom ne vodeći računa o kompatibilnosti, tada možemo privremeno odgoditi slanje narudžbe dok utvrdimo je li narudžba ispravna (kontaktirati ćemo Vas prije isporuke)

    Tablica s prikazom rokova isporuke:

    Canosa rok isporuke

    *odnosi se samo na isporuke proizvoda koji su raspoloživi na skladištu s kojega se vrše isporuke!
    **rokovi isporuke iz tablice odnose se na radne dane odnosno uz pretpostavku da između zaprimanja narudžbe i navedenog roka isporuke nema neradnih dana. U slučaju neradnog dana rok isporuke se produljuje za onoliko dana koliko je neradnih dana
    ***ukoliko naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu s kojega se vrše isporuke, gore navedeni rokovi isporuke teču od dana kada proizvod pristigne na skladište s kojega se vrše isporuke prema adresi kupca ili adresi koju je kupac naveo kao adresu za dostavu.

    Smatra se da je obveza isporuke proizvoda izvršena u roku u slučaju kada kupac (ili primatelj pošiljke ako je kupac odabrao opciju isporuke na drugu adresu ili adresu druge osobe) zaprimi pošiljku, te u slučaju kada dostavljač dostavne službe obavijesti primatelja o prispijeću pošiljke i/ili pokuša izvršiti dostavu a dostava se ne može izvršiti iz sljedećih razloga: ako je kupac/primatelj pošiljke odbio preuzeti pošiljku, ako je kupac/primatelj nedostupan na adresi (nema nikoga na adresi, ne otvara vrata, ne reagira na zvono ili se ne javlja na telefon/mobitel), ako je adresa pogrešna (kupac upisao pogrešnu adresu), ako je na bilo koji način blokiran pristup adresi kupca/primatelja, ili iz bilo kojeg drugog razloga nad kojim prodavatelj nema utjecaj. Kod odabrane dostave na adresu poštanskog ureda (poste restante) smatra se da je obaveza isporuke proizvoda u roku izvršena u trenutku kada pošiljka pristigne u odabrani poštanski ured. Ako se pošiljka ne može isporučiti kupcu/primatelju iz navedenih razloga, pošiljka će se vratiti natrag pošiljatelju. U tom slučaju kupac je dužan snositi troškove povrata pošiljke i troškove ponovnog slanja, te pošilja neće biti ponovo poslana na dostavu i isporuku prije zaprimanja uplate od strane kupca za sve nastale troškove povrata kao i troškove ponovnog slanja. Ako kupac ne izvrši plaćanje troškova povrata i ponovnog slanja pošiljke u roku od 8 dana od dana zaprimanja vraćene pošiljke, pošiljku čuvamo najviše do 60 dana od dana zaprimanja vraćene pošiljke, te zaračunavamo troškove skladištenja prema cjeniku koje je kupac dužan podmiriti prije isporuke zajedno s ostalim nastalim troškovima. Nakon isteka od 60 dana ne odgovaramo za pošiljku s naručenim proizvodima te isti mogu biti rashodovani, a zadržavamo i pravo prodaje proizvoda zbog pokrića nastalih troškova bez obzira na vrijednost. Ukoliko do toga dođe kupac nema pravo na povrat uplaćenog iznosa za narudžbu kao niti na refundaciju eventualne razlike.

    2. Dostava izvan Republike Hrvatske - unutar Europske Unije

    Cijene i rokove dostave pogledajte ovdje: Delivery to EU countries

    3. Dostava izvan Europske Unije

    Cijena dostave ovisi o adresi (mjestu) i državi dostave. Molimo da za rok dostave i cijenu pošaljete upit

    PLAĆANJE I FAKTURIRANJE

    Kod plaćanja pouzećem (plaćanje prilikom preuzimanja paketa) dostavna služba kod same isporuke pošiljke dodatno obračunava trošak platnog prometa, odnosno naknadu za uplatu novca. Ta naknada iznosi minimalno 5,00 kn a najviše 85,00 kn ovisno o ukupnom iznosu, sukladno uvjetima dostavne službe.

    Ukoliko trebate R1 račun koji glasi na pravnu osobu (firmu, obrt, udrugu, zadrugu, dioničko društvo, fizička osoba - slobodno zanimanje, i sl.) tada je jedini mogući način plaćanja "uplata na žiro račun" te na bankovnom izvodu uplate treba biti naveden naziv pravne osobe kao platitelj. Račun izdajemo isključivo na ime/naziv uplatitelja. Ukoliko napravite narudžbu kao pravna osoba a izvršite uplatu s privatnog računa kao fizička osoba - tada će račun glasiti na osobno ime - uplatitelja. Ukoliko napravite narudžbu u ime jedne pravne osobe, a izvršite uplatu s računa druge pravne osobe, tada također izdajemo račun na ime uplatitelja osim u slučaju da nam dostavite ovjerenu cesiju, odnosno dokument koji dokazuje da su se sve tri strane složile s time da nam jedna pravna osoba uplaćuje iznos za potraživanje prema drugoj pravnoj osobi.

    KUPOVINA PROIZVODA PREMA NARUDŽBI KUPCA - proizvodi za koje je potrebna uplata predujma

    Određena grupa proizvoda prodaje se isključivo prema narudžbi kupca uz uplatu kapare, odnosno akontacije ili predujma. Radi se o proizvodima koji se uobičajeno ne skladište već se dobavljaju od proizvođača ili distributera prema narudžbi kupca, ili o proizvodima koji se prodaju/dobavljaju u ograničenoj količini, ili o proizvodima za koje je potrebna rezervacija, te u drugim okolnostima kada je potrebno koristiti akontaciju ili predujam kao jamstvo realizacije narudžbe od strane kupca. Uplatom minimalnog (ili većeg od minimalnog) iznosa predujma, odnosno kapare ili akontacije od strane kupca, smatra se da je ugovorena narudžba uz plaćanje predujmom kao jamstvo realizacije te započinje proces realizacije. Kapara, odnosno akontacija ili predujam, iznosi minimalno 20% od vrijednosti narudžbe ako je vrijednost narudžbe veća od 500,00 kn te minimalno 100,00 kn kada je vrijednost narudžbe manja od 500,00 kn. U iznimnim slučajevima kada se radi o narudžbi specifičnih proizvoda ili kada se proizvod proizvodi prema specifikaciji kupca, iznos akontacije/kapare/predujma može biti i veći od 20%, a utvrđuje se individualno ovisno o konkretnom slučaju. Ostatak do punog iznosa kupoprodajne cijene robe kupac je dužan uplatiti u roku od 15 dana od trenutka kada je proizvod spreman za isporuku ili od trenutka obavijesti (telefonom, mailom ili poštom), a u svakom slučaju prije isporuke ili preuzimanja naručenog proizvoda. Nakon isteka tog roka smatra se da je kupac odustao od kupovine ukoliko ne plati narudžbu u cijelosti te preuzme. Ukoliko kupac odustane od kupnje naručene robe za koju je ugovoreno plaćanje predujmom, te se uplaćeni predujam smatra kaparom, tada isti nema pravo na povrat uplaćenog predujma, niti ima pravo iskoristiti uplaćeni predujam kao uplatu predujma i/ili cijene za drugi proizvod, sukladno čl. 304. Zakona o obveznim odnosima te Canosa ima pravo zadržati kaparu. Proizvodi za koje je uplaćen predujam/kapara/akontacija, spremni su za isporuku uobičajeno u roku od 3 do 30 radnih dana. U okolnostima kada proizvođač zbog prevelike potražnje ili iz drugih razloga ne može isporučiti proizvode ili ne može isporučiti dovoljne količine usljed čega se proizvod isporučuje redosljedom zaprimljenih narudžbi, tada proizvodi mogu biti spremni za isporuku u roku od 3 do 180 dana. Ovisno o okolnostima proizvodi mogu biti spremni za isporuku i u duljem roku, a u tom slučaju ćemo Vas individualno obavijestiti o informacijama. Isporuka proizvoda spremnih za isporuku vrši se nakon uplate ostatka iznosa prema vrsti odabrane dostave i uvjetima dostave.

    OTKAZIVANJE NARUDŽBE - RASKID UGOVORA

    Kupac može jednostrano otkazati narudžbu u sljedećim slučajevima:
    - kod odabranog načina plaćanja pouzećem: isključivo prije slanja raspoloživih artikala
    - kod odabranih ostalih načina plaćanja: prije plaćanja, i iznimno nakon plaćanja ali prije trenutka slanja artikala ili prije trenutka rezervacije ili narudžbe artikala od dobavljača (kada se radi o artiklima koji nisu na lageru)

    Kupac izričito ne može otkazati narudžbu kada je pri narudžbi odabran način plaćanja "pouzeće" a nakon što je pošiljka već poslana/otpremljena. Kupac također ne može otkazati narudžbu u slučaju prekoračenja roka isporuke, ali može dobiti povrat plaćene poštarine ukoliko je do prekoračenja roka došlo zbog greške dostavne službe, odnosno kada uzrok nije viša sila. Narudžbu nije moguće otkazati niti za vrijeme čekanja proizvoda od proizvođača/dobavljača u slučajevima kada se radi o narudžbi za koju je potrebna uplata predujma.
    Kupac i prodavatelj mogu obostrano otkazati narudžbu u bilo kojem trenutku isključivo ukoliko se obje strane oko toga sporazumno slože.

    Ako kupac napravi narudžbu uz plaćanje pouzećem, a paket ne zaprimi iz bilo kojih razloga (npr odbio preuzeti pošiljku, nije preuzeo, adresa nije pronađena jer je kupac upisao pogrešnu adresu i sl.), dužan je snositi stvarne troškove slanja pošiljke prema adresi te troškove povrata pošiljke natrag. U slučaju bilo kojeg drugog načina plaćanja, ukoliko kupac ne zaprimi paket iz bilo kojeg razloga te se paket vrati natrag, kupac je dužan snositi stvarne troškove povrata pošiljke te troškove ponovnog slanja. Pošiljka neće biti ponovo poslana, bez obzira i ako je narudžba plaćena, sve dok kupac ne podmiri nastale troškove dostave. Ukoliko kupac ne podmiri troškove dostave u roku od 8 dana, tada je dužan snositi i troškove skladištenja za svaki naredni dan skladištenja u iznosu utvrđenim cjenikom. U takvom slučaju pakete čuvamo do 60 dana a nakon isteka tog perioda, a bez prethodnog dogovora o produljenom čekanju, ne odgovaramo za paket te isti može biti rashodovan. U takvom slučaju zadržavamo i pravo prodaje sadržaja paketa zbog pokrića nastalih troškova bez obzira na vrijednost te u takvom slučaju kupac nema pravo na povrat novca.
    Prodavatelj može jednostrano otkazati narudžbu i izvršiti povrat sredstava uplatitelju, ako su ista u međuvremenu zaprimljena, u slučaju kada se radi o grešci u opisu, cijeni, ako artikl nije dobavljiv. Prodavatelj također može jednostrano otkazati narudžbu u slučaju sumnje u zloupotrebu, sumnje u moguću tzv. "lažnu" narudžbu, te sumnje u to da je narudžba napravljena s prikrivenom stvarnom namjerom, ili da nije napravljena sa stvarnom svrhom kupnje robe ili narudžbe usluga.

    POVRAT PROIZVODA

    Povrat proizvoda bez razloga je moguć za krajnje kupce (potrošače) u roku od 14 dana od primitka/kupovine za proizvode kupljene putem internet narudžbi, prema uvjetima navedenim u daljnjem tekstu. Proizvod mora biti vraćen u originalnoj i neoštećenoj ambalaži, sa svom pripadajućom opremom, prilozima i dokumentima (jamstveni list, certifikati, upute, i sl.) te uz ispunjen prijemni list i propisanu obavijest o jednostranom raskidu ugovora i proizvoda. Nakon zaprimanja proizvoda vraćamo novce uplatom na Vaš tekući ili žiro račun. Troškove dostave snosi kupac. Za proizvod koji je korišten, sa oštećenom ambalažom, bez priloga, dokumenata ili pripadajuće opreme, sa vidljivim tragovima korištenja, nije moguće ostvariti povrat u punom iznosu sukladno umanjenju vrijednosti. Također nije moguće ostvariti povrat za proizvode kupljene u maloprodajnoj poslovnici s obzirom da se ne radi o kupovini na daljinu. Povrat proizvoda nije moguć za pravne osobe (firme, obrti, udruge, dionička društva i dr, te fizičke u sklopu svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti). Povrat proizvoda također nije moguć ukoliko se radi o proizvodu koji je isporučen po posebnoj narudžbi kupca, proizvod ili usluga čije cijene ovise o promijenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora. Također povrat nije moguć za potrošni materijal i proizvode koji se troše vremenom, lako pokvarljive proizvode ili proizvode kojima brzo istječe rok upotrebe, proizvodi koji su izrađeni po specifikaciji kupca ili prilagođeni kupcu, zapečaćeni proizvodi koji su bili otpečaćeni nakon dostave, proizvodi koji su zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješani s drugim stvarima, novine, časopisi i ostale tiskane publikacije, proizvodi kupljeni putem aukcije (dražba), te ostali proizvodi koji su isključeni od povrata prema Zakonu o zaštiti potrošača.

    Kao potrošač Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom na adresu CANOSA - Centar Bundek, Canosa Inženjering d.o.o., Damira Tomljanovića Gavrana 9, 10146 Zagreb, ili elektroničkom poštom na adresu reklamacije@canosa.com.hr , ili kao prilog paketu u kojemu vraćate proizvod, a pri tome koristeći obrazac "Jednostrani raskid ugovora" koji možete pronaći u odjelu stranice za preuzimanje dokumenata. Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed; ili kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka robe ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni vremenski period; ili sklapanja ugovora u slučaju sklapanja ugovora o usluzi ili ugovora o isporuci vode, plina ili električne energije koji se prodaju u neograničenom obujmu ili neograničenoj količini, te isporuci toplinske energije kao i u slučaju ugovora kojem je predmet digitalni sadržaj koji se ne isporučuje na tjelesnom mediju. Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko ste odabrali drugu vrstu isporuke a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad. Robu vratite ili je predajte nama ili putem dostavne službe isključivo na adresu CANOSA - Centar Bundek, Canosa Inženjering d.o.o., Damira Tomljanovića Gavrana 9, 10146 Zagreb, bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Izravne troškove povrata robe morate snositi sami. Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na našoj mrežnoj stranici možete elektronički ispuniti i poslati na adresu reklamacije@canosa.com.hr . Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom. Nemate pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako je:
    1. ugovor o uslugama Prodavatelj u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora ako usluga bude u potpunosti ispunjena
    2. predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja Prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava Kupca na jednostrani raskid ugovora
    3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupcu
    4. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
    5. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
    6. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
    7. Kupac posebno zahtijevao posjet Prodavatelja radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je Kupac izrijekom zahtijevao, Prodavatelj pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom
    8. predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
    9. predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
    10. ugovor sklopljen na javnoj dražbi
    11. predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.

    Prijemni list se može preuzeti ovdje: Prijemni list

    REKLAMACIJE

    Kako reklamirati proizvod?

    - Preuzmite obrazac "prijemni list" na stranicama ili ga zatražite putem maila
    - Ispunjeni obrazac nam pošaljite skeniran ili fotografiran na mail, kako bismo unaprijed poduzeli potrebne korake za brži proces rješavanja reklamacije
    - Uz proizvod priložite ispunjeni prijemni list, jamstveni list ili račun, te ga dostavite osobno ili putem Pošte
    - U slučaju slanja Poštom, proizvode do 2kg možete poslati preporučeno, a preko 2kg kao Paket. Zbog tehničkih razloga ne možemo zaprimiti pošiljke poslane kurirskim službama (DPD, CityEX, HP, Overseas, InTime, i sl.), pa upućujemo na korištenje dostave isključivo putem Pošte. Ukoliko pošaljete paket kurirskom službom postoji velika vjerojatnost da će se vratiti natrag i da ćete morati slati ponovo.
    - Nakon zaprimanja proizvoda pokrećemo proces rješavanja reklamacije sukladno jamstvenim uvjetima

    U slučaju reklamacije ispravnog proizvoda ili reklamacije koja nije obuhvaćena jamstvenim uvjetima, kupac snosi manipulativne troškove, odnosno trošak dijagnostike, te troškove dostave.

    Prijemni list se može preuzeti ovdje: Prijemni list

    JAMSTVENI UVJETI

    1. Osnovno jamstvo

    Rok trajanja jamstva naveden je na prednjoj strani jamstva. Jamstveni rok se računa od dana kupnje proizvoda od strane prvog korisnika, uz predočenje originalnog računa i ovjerenog jamstvenog lista. Jamstvo vrijedi za kvarove na proizvodima nastale zbog eventualne greške u materijalu, izradi ili dizajnu proizvoda. Jamstvo za proizvod ne primjenjuje se na dodatnu opremu (kutija, remen, baterije, poklopac, žarulje, i sl.). Proizvođač jamči da će proizvod kvalitetno funkcionirati uz pravilnu uporabu i održavanje prema uputama proizvođača. Jamči se da će za vrijeme trajanja jamstva u zakonskom roku od datuma zaprimanja proizvoda u ovlašteni servisni centar besplatno popraviti nepravilnosti u materijalima, dizajnu ili izradi ili zamijeniti proizvod u skladu sa ovim jamstvenim uvjetima, te se u tu svrhu proizvođač i ovlašteni servisni centar obvezuju osigurati rezervne djelove i servis. Ako se izvršava zamijena za novi proizvod, zamijena će se izvršiti samo za proizvod ili djelove proizvoda koji su dostavljeni na reklamaciju u ovlašteni servisni centar, i to proizvod ili one djelove proizvoda koji nisu isključeni od ovih jamstvenih uvjeta. Naprimjer ukoliko je proizvod dostavljen na reklamaciju bez jednog ili više pripadajućih dijelova, tada se zamijena vrši samo za one dijelove koji su dostavljeni. Odgovornost po ovom jamstvu isključuje svaku indirektnu i/ili proisteklu štetu, gubitak podataka, i/ili gubitak bilo koje vrste izazvane kupcu (korisniku proizvoda), ili koju pretrpi kupac (korisnik proizvoda) iz uzroka manjavosti, i/ili šteta na filmu, objektivu i/ili priboru upotrebljenom uz proizvod, kao i svaki gubitak nastao eventualnim kašnjenjem u otklanjanju kvara. Ovo jamstvo vrijedi i ostvaruje se samo u Republici Hrvatskoj za proizvode koji su kupljeni u Republici Hrvatskoj i za koje jamstvo daje uvoznik. Jamstveni i vanjamstveni servisi obavljaju se isključivo u ovlaštenom servisnom centru.

    2. Što nije pokriveno jamstvom – isključenje odgovornosti uvoznika, ovlaštenog servisnog centra i proizvođača

    a) Ovo jamstvo ne pokriva korisničke upute niti bilo kakav softver trećih strana, postavke, sadržaj, podatke ili linkove, bilo da su uključeni ili naknadno upisani u proizvod, da su uključeni za vrijeme instalacije, sastavljanja, prijevoza ili bilo kada unutar dostavnog lanca ili na bilo koji način s Vaše strane. Proizvođač ne jamči da će bilo koji proizvođačev softver biti u skladu s Vašim zahtjevima, raditi u kombinaciji s bilo kojim hardverom ili softverom treće strane, da će rad bilo kojeg softvera biti bez prekida ili grešaka ili da se ti nedostaci u softveru mogu popraviti ili će biti popravljeni.
    b) Ovo jamstvo ne pokriva:
    a) Normalno trošenje i habanje (uključujući, bez ograničenja, trošenje i habanje leća fotoaparata, baterije i zaslona, žarulje i drugih potrošnih proizvoda)
    b) Oštećenja nastala grubim rukovanjem (uključujući, bez ograničenja, oštećenja nastala od oštrih predmeta, savijanjem, stiskanjem ili padom itd.)
    c) Oštećenja i štete nastale pogrešnim korištenjem proizvoda, uključujući korištenje koje je u suprotnosti s uputama koje je dao proizvođač
    d) Oštećenja, lomove i kvarove koji su nastali zbog korištenja proizvoda za drugačije svrhe od onih za koje je namijenjen ili zbog korištenja proizvoda na način koji nije u skladu s namijenom proizvoda
    e) Oštećenja, lomove i kvarove uzrokovane padom, ili bilo kakvim drugim mehaničkim, fizičkim, kemijskim i drugim djelovanjima
    f) Ostale akcije uzrokovane višom silom
    g) Oštećenja, lomove i kvarove nastale usljed poplava, potresa, udara električkog groma, istrošenosti baterija, izlaganja visokim ili niskim temperaturama, ili vlagi, pijeska, blata, soli, neusklađenog el. napona itd.
    h) Oštećenja i kvarove koji nisu nastali zbog greške u materijalu, dizajnu ili izradi proizvoda
    i) Kalibraciju, baždarenje i fino podešavanje objektiva, monitora i opreme
    c) Ovo jamstvo ne pokriva oštećenja niti navodna oštećenja prouzročena korištenjem ili spajanjem s bilo kojim drugim uređajem, dodatnom opremom, softverom i/ili uslugom koju nije izradio niti isporučio proizvođač ili korištenjem onako kako nije predviđeno korisničkim uputama. Oštećenja mogu biti uzrokovana virusima, pristupom uslugama nepouzdanih trećih strana ili neautoriziranim pristupom računalnim sustavima i mrežama.
    d) Ovo jamstvo ne pokriva oštećenja uzrokovana kratkim spajanjem baterije, oštećenjem zaštitnih naljepnica na kućištu baterije, lomom baterijskih ćelija, nepravilnim rukovanjem ili korištenjem baterije u nespecificiranoj opremi.
    e) Ovo jamstvo nije valjano ukoliko je proizvod bio otvaran, čišćen, mijenjan ili popravljan od strane bilo koga osim ovlaštenog servisa, te ukoliko je bio popravljan uz korištenje neautoriziranih dijelova ili ukoliko je serijski broj proizvoda, datumski kod, IMEI ili drugi identifikacijski broj uklonjen, obrisan, izlizan, promijenjen ili je nečitljiv, što će biti ustanovljeno u čistoj diskreciji ovlaštenog servisa.
    f) Ovo jamstvo nije valjano ukoliko je proizvod bio izložen vlazi ili ekstremnim termalnim uvjetima okoliša ili brzim promjenama tih uvjeta, koroziji, oksidaciji, prosipanju hrane ili prolijevanju tekućine ili utjecaju kemikalija.
    g) Ovo jamstvo nije valjano ukoliko je proizvod korišten nakon što je primjećena neispravnost/oštećenje i/ili ako nije odmah bez odgađanja obaviješten ovlašteni servis o navodnom oštećenju/kvaru nakon što je primjećena neispravnost/oštećenje
    h) Ovo jamstvo nije valjano ako je proizvod dostavljen ili donešen na reklamaciju na neadekvatan način, nedovoljno zaštićen, oštećen u transportu ili je bio izložen vanjskim utjecajima prilikom transporta, koji su mogli na bilo kakav način utjecati na ispravnost, svojstva, izgled, funkcionalnost ili dizajn proizvoda. Jamstvo nije valjano ako je proizvod donešen, dostavljen ili pokušan dostaviti na način različit od uputa kako to propisuje proizvođač, odnosno uvoznik, odnosno distributer.
    i) Ovo jamstvo nije valjano ukoliko je proizvod korišten u profesionalne i/ili komercijalne svrhe ako se radi o proizvodu koji nije namijenjen za korištenje u profesionalne i/ili komercijalne svrhe
    j) Ovo jamstvo nije valjano ako su podaci s računa ili jamstvenog lista brisani ili mijenjani, ili ako jamstveni list nije ispunjen

    3. Ostvarivanje prava iz jamstvenih uvjeta

    Ako želite prijaviti kvar proizvoda, molimo Vas da ga dostavite u ovlašteni servisni centar ili na prodajno mjesto gdje ste proizvod kupili. Za detaljnije informacije kako podnijeti zahtjev za popravak proizvoda u jamstvenom roku kontaktirajte prodajno mjesto gdje je proizvod kupljen. Informacije o servisu možete pronaći na jamstvenom listu ili na web stranicama www.canosa.com.hr. Svaki zahtjev pod ovim jamstvom podrazumijeva da ste ovlašteni servisni centar obavijestili o navodnom oštećenju odmah nakon što ste ga primijetili i ni u kom slučaju kasnije od trenutka isteka jamstvenog roka. Pri podnošenju zahtjeva sukladno jamstvenim uvjetima potrebno je imati:

    a) Uređaj sa svom pripadajućom opremom
    b) Račun
    c) Jamstveni list iz kojeg je jasno vidljiv naziv i adresa prodavača, vrijeme i mjesto kupnje, tip proizvoda te serijski broj, IMEI ili drugi identifikacijski broj.

    Proizvod je potrebno dostaviti (ili donjeti) u ovlašteni servisni centar na način tako da se isti adekvatno zaštiti, te da se otkloni eventualna mogućnost od oštećenja u transportu izazvanog lomom ili bilo kakvim drugim vanjskim utjecajem. Proizvod je potrebno donjeti ili dostaviti u ovlašteni servisni centar na način kako to propisuje proizvođač, odnosno uvoznik, odnosno distributer, prema uputama za dostavu proizvoda na reklamaciju. Svako postupanje različito od ovdje navedenog, ovisno o slučaju, a prema procjeni ovlaštenog servisa, može rezultirati poništavanjem jamstvenog lista i/ili odbijanjem primitka proizvoda na reklamaciju

    Ukoliko se proizvod predaje na reklamaciju (dostavlja, donese) nakon isteka prvih 6 mjeseci od kupovine, tada ovlašteni servisni centar može zahtjevati od kupca (korisnika) da dokaže da je neispravnost/kvar/oštećenje na proizvodu nastalo zbog tvorničke greške, odnosno greške u materijalima, dizajnu ili izradi proizvoda, a kupac (korisnik) je u tom slučaju dužan dokazati isto. U suprotnome ovlašteni servis nije dužan uvažiti reklamaciju, odnosno besplatno popraviti ili zamijeniti proizvod.

    Prijemni list se može preuzeti ovdje: Prijemni list

    NEDOSTACI

    Prodavateljeva odgovornost za materijalne nedostatke stvari je potpuno isključena osim u slučaju kada se radi o potrošačkom ugovoru (odnosno kada je kupac fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti).

    Materijalni nedostaci za koje prodavatelj odgovara u slučaju potrošačkih ugovora:
    (1) Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.
    (2) Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
    (3) Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
    (4) Ne odgovara se za neznatan materijalni nedostatak.

    Kad postoje materijalni nedostaci
    Nedostatak postoji:

    1) ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
    2) ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
    3) ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
    4) kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
    5) ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.),
    6) ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji,
    7) ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.

    Ako je kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku kupca da sklopi ugovor.

    Nedostaci za koje prodavatelj ne odgovara
    (1) Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.
    (2) Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati kupcu oni nedostaci koje bi brižljiva osoba s prosječnim znanjem i iskustvom osobe istog zanimanja i struke kao kupac mogla lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari.
    (3) Odredba stavka 2. ovoga članka ne primjenjuje se na ugovore koje fizička osoba kao kupac sklapa izvan svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti s fizičkom ili pravnom osobom koja kao prodavatelj djeluje u okviru svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti (potrošački ugovor).
    (4) Ali prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostat¬ke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.

    Pregled stvari i vidljivi nedostaci
    (1) Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od osam dana, a kod trgovačkog ugovora bez odgađanja, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
    (2) Kad je pregled izvršen u nazočnosti obiju strana, kupac je dužan svoje primjedbe zbog vidljivih nedostataka priopćiti prodavatelju odmah, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
    (3) Ako je kupac otpremio stvar dalje bez pretovara, a prodavatelju je pri sklapanju ugovora bila poznata ili morala biti poznata mogućnost takve daljnje otpreme, pregled stvari može biti odgođen do njezina prispijeća u novo odredišno mjesto, i u tom slučaju kupac je dužan prodavatelja obavijestiti o nedostacima čim je po redovitom tijeku stvari mogao za njih doznati od svojih klijenata.
    (4) Kod potrošačkih ugovora potrošač kao kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak.

    Skriveni nedostaci
    (1) Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio, a kod trgovačkog ugovora – bez odgađanja.
    (2) Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari, a kod trgovačkog ugovora šest mjeseci.
    (3) Kod prodaje rabljenih stvari ugovorne strane mogu ugovoriti rok od jedne godine, a kod trgovačkih ugovora i kraći rok.
    (4) Ugovorom se mogu produljiti rokovi iz stavka 2. i 3. ovoga članka.

    UVJETI SERVISA

    Prilikom predaje uređaja na servis, reklamaciju, zamijenu, ili zbog drugog razloga (koji je potrebno navesti), stranka ispunjava radni nalog u kojemu navodi svoj zahtjev (tip naloga), datum slanja/predaje, podatke o proizvodu (vrsta, model, serijski broj), podatke o kupnji (u slučaju reklamacije za vrijeme trajanja jamstva: datum kupnje, broj računa, broj jamstvenog lista, prodajno mjesto, naziv i adresu trgovine u kojoj je kupljen), svoje podatke (ime i prezime / naziv tvrtke, adresu, kontakt broj mobitela ili telefona, mail adresu), podatke stranke za račun (u slučaju intervencije koja se naplaćuje), opis priložene opreme (npr uređaj, ambalaža, baterije, upute itd. Obavezno je potrebno navesti i stanje uređaja, npr. ogrebano, oštećeno, prašnjavo, izgrebano, itd.), razlog reklamacije - povrata (u slučaju ako se radi o reklamaciji ili povratu), opis kvara (ako je roba neispravna), te napomene (potrebno je navesti sve što može biti bitno a ako nije prethodno obuhvaćeno i navedeno).

    Stranka uređaj može dostaviti osobno ili putem Pošte na adresu: Canosa Inženjering d.o.o., CANOSA - Centar Bundek, Damira Tomljanovića Gavrana 9, 10146 Zagreb. Ako stranka šalje uređaj putem Pošte tada uređaj mora biti zapakiran na način koji će onemogućiti oštećenja prilikom uobičajene manipulacije paketima. Stranka je odgovorna za oštećenja nastala neadekvatnim pakiranjem. Ukoliko je paket vidljivo oštećen s vanjske strane tada zadržavamo pravo odbiti preuzimanje takvog paketa. Komponente s izloženim elektroničkim djelovima moraju biti zapakirani u antistatičku ambalažu.

    Iako odmah po preuzimanju uređaja pregledavamo uređaje u potrazi za fizičkim oštećenjima koja mogu utjecati na valjanost jamstva, moguća eventualna oštećenja koja nisu vidljiva izvana (unutarnja oštećenja, prolivena tekućina, naponski udar, iskrivljeni pinovi i sl.) ustanoviti će se prilikom dijagnostike.

    Ako je uređaj predan na servis zbog reklamacije za vrijeme trajanja jamstva tada se prvo utvrđuje je li uređaj obuhvaćen jamstvenim uvjetima. Ako uređaj nije obuhvaćen jamstvom (npr ako nije kupljen putem ovlaštenog prodajnog mjesta, ili ako reklamacija nije podnešena unutar jamstvenog perioda, ili ako se ne radi o uređaju a koji Canosa Inženjering d.o.o. daje jamstvo), tada se primjenjuje redovni servisni postupak pri čemu stranka snosi sve troškove servisa (servis, dijagnostika, dostava i eventualne ostale potrebne usluge). Ako je uređaj obuhvaćen jamstvom tada se provjerava je li postoji kvar. Ako ne postoji kvar tada zadržavamo pravo naplate troška dijagnostike uređaja. Sukladno internoj odluci moguće je izvršavanje preventivnih procesa. Ako kvar postoji tada se provjerava je li kvar obuhvaćen jamstvenim uvjetima. Ako jest, tada se izvršavaju potrebne radne sukladne jamstvenim uvjetima. Ako kvar nije obuhvaćen jamstvenim uvjetima (npr kvar uzrokovan fizičkim oštećenjem, nepravilnim korištenjem, vlagom, strujnim udarom, i ostalim slučajevima navedenim u jamstvenim uvjetima), tada zadržavamo pravo naplate troška dijagnostike uređaja ili servisa uređaja o trošku stranke, odnosno tada se primjenjuje redovni servisni postupak pri čemu stranka snosi sve troškove servisa (servis, dijagnostika, dostava i eventualne ostale potrebne usluge).

    Servise koji ne prelaze vrijednost od 500,00 kn (s PDV-om) izvršavamo sukladno radnom nalogu i uvjetima servisa bez posebne dodatne suglasnosti stranke jer smatra se da je stranka predajom uređaja potvrdila suglasnost s tim troškom. Kada je vrijednost servisa veća od 500,00 kn s PDV-om tada tražimo od stranke očitovanje po ponudi za servis. U slučaju ako stranka ne pristaje na servis tada naplaćujemo trošak obavljene dijagnostike i eventualnih ostalih stvarno nastalih troškova.

    Standardna procedura popravka ne uključuje brisanje podataka sa proizvoda i medija, osim ukoliko nema drugog načina popravka ili kada je brisanje podataka posljedica potrebnih procesa (npr formatiranje, zamijena memorije i sl.). Tijekom servisnih procesa može doći do gubitka podataka, te ne odgovaramo za bilo kakve gubitke podataka pohranjenih u uređajima.

    Tijekom servisnih radnji, djelatnici servisa, bez ikakve namjere, na izravan ili neizravan način mogu steći uvid u podatke pohranjene na Vašem uređaju. U takvim situacijama djelatnici će se pridržavati pozitivnih propisa o zaštiti privatnosti i te podatke smatrati najstrože čuvanom poslovnom tajnom. Međutim ukoliko tijekom servisiranja Vašeg uređaja dođemo do spoznaje o kaznenom djelu koje smo dužni prijaviti nadležnim institucijama temeljem Zakona o kaznenom postupku, isto ćemo prijaviti u predviđenom zakonskom roku kao pravna osoba, odnosno nećemo spriječavati naše djelatnike, koji imaju neposredna saznanja, da to učine kao privatne osobe. Predajom uređaja (na servis, reklamaciju ili dr.) smatramo da ste suglasni s ovakvom praksom, da prihvaćate ovakve postupke i da protiv tvrtke Canosa Inženjering d.o.o. te njenih djelatnika kao fizičkih osoba, nećete pokretati privatne tužbe u ovoj pravnoj stvari.

    Kod nekih uređaja je nemoguće izvršiti dijagnostiku ili servis bez korištenja ili ugradnje dodatne opreme ili potrošnog materijala (npr tinte, film, foto papir i sl.) pa je u takvim slučajevima stranka suglasna s time da ćemo iste ugraditi/koristiti tijekom servisa/dijagnostike i naplatiti.

    Svi rezervni dijelovi ugrađeni u uređaje (osim u slučaju popravka pod jamstvom), ostaju u vlasništvu tvrtke Canosa Inženjering d.o.o. do uplate punog iznosa servisa. Uređaje isporučujemo tek po primitku uplaćenih sredstava. Jamstvo na ugrađene djelove je 60 dana a jamstvo na uslugu servisa je 30 dana. Jamstvo se ne odnosi na funkcioniranje cijelog uređaja kao niti na ostale komponente ili kvarove, već samo na one komponente koje su zamijenjene. Jamstvo ne vrijedi ako neispravnost komponenti uzrokuju ostale komponente uređaja ili bilo kakav drugi vanjski utjecaj.

    Ukoliko stranka ne preuzme uređaj u roku od 8 dana od završetka servisa naplaćujemo skladištenje za svaki naredni dan skladištenja u iznosu utvrđenim cjenikom.
    Uređaje na servisu čuvamo do 60 dana a nakon isteka tog perioda, a bez prethodnog dogovora o produljenom čekanju, ne odgovaramo za uređaj te isti može biti rashodovan. U takvom slučaju zadržavamo i pravo prodaje uređaja zbog pokrića nastalih troškova bez obzira na vrijednost i stanje uređaja.
    Preuzimanje uređaja je moguće samo uz predočenje originalne servisne primke (radni nalog/prijemni list)

    Prijemni list se može preuzeti ovdje: Prijemni list

    IZJAVA O ZAŠTITI I PRIKUPLJANJU OSOBNIH PODATAKA I NJIHOVOM KORIŠTENJU

    Slanjem upita, kreiranjem narudžbe, potpisom ugovora, kupnjom ili neposrednim kontaktom, kupac/korisnik je suglasan da firmi Canosa Inženjering d.o.o. (u daljnjem tekstu: Canosa) dobrovoljno stavlja na raspolaganje svoje i podatke trgovačkog društva koje predstavlja ili zastupa.

    Canosa se obvezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

    RJEŠAVANJE SPOROVA

    Eventualne sporove obje strane će nastojati riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u mjestu sjedišta prodavatelja.
    Sjedište prodavatelja je: Canosa Inženjering d.o.o. , Vukovarska 24, 20000 Dubrovnik

    Potrošači mogu rješavati sporove online putem ODR platforme, ako su vezani za online kupnju, sukladno regulativi Europske unije od 15.02.2016. na području cijele EU

    PRIGOVORI

    Prigovori na kvalitetu usluge i ostali prigovori mogu se podnjeti pisano u PDF ili jpeg formatu kao privitak putem elektroničke pošte na adresu: reklamacije@canosa.com.hr ili pismeno poštom na adresu: Damira Tomljanovića Gavrana 9, 10146 Zagreb. Canosa će obavijestiti kupca o zaprimljenom prigovoru, a na sve primjedbe i prigovore odgovoriti najkasnije u roku 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.

    KONTAKT

    Pitanja u vezi narudžbi, tehnička pomoć, općenite informacije vezane za proizvode, dostupnost, savjete za kupovinu i stručnu pomoć pri kupovini opreme iz asortimana, zaprimamo isključivo na mail: maloprodaja@canosa.com.hr te telefon (+385) 1 889 7208
    Prigovore na kvalitetu usluge kao i ostale prigovore, te reklamacije i informacije vezano za povrat proizvoda, zaprimamo isključivo na mail: reklamacije@canosa.com.hr ili u pisanom obliku na adresu Damira Tomljanovića Gavrana 9, 10146 Zagreb
    Upite vezane za servisiranje opreme zaprimamo isključivo na mail servis@canosa.com.hr
    Upite vezano za daljnju prodaju, što se odnosi na trgovine koje kupuju opremu u većim količinama namijenjeno daljnjoj prodaji, zaprimamo na mail veleprodaja@canosa.com.hr
    Molimo Vas da nas kontaktirate na odgovarajuću adresu te na odgovarajući način kako bismo Vam mogli pravovremeno odgovoriti i pružiti informacije i podrešku. U suprotnome nećemo biti u mogućnosti odgovoriti na upit