Zadnje pretraživanoObriši sve
Nema rezultata za traženi pojam!
Usporedba
Favoriti
Prijavi se
Prijavi se

Proizvodi će biti zapakirani tako da ne mogu biti oštećeni uobičajenim rukovanjem robom u transportu. Prilikom preuzimanja proizvoda kupac je dužan provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Sve naknadne reklamacije proizvoda zbog oštećenja nastalih prilikom dostave neće biti uvažene. Potpisom otpremnog lista kod isporuke, kupac potvrđuje prijem, ispravnost pošiljke i cjelovitost sadržaja

1. Dostava unutar Republike Hrvatske

Dostavu vršimo na čitavom teritoriju Republike Hrvatske, uključujući sva veća i manja mjesta, te otoke.
Dostavu vršimo prema Vašem odabiru na:

- željenu adresu (kod kuće, na poslu, na adresu rodbine i sl.), ili

- GLS Paketomat (ukoliko želite preuzeti paket na GLS paketomatu tada u adresu dostave upišite šifru ili adresu paketomata, te velikim slovima: "GLS Paketomat". Ovaj način dostave je pogodan ukoliko ste na putovanju te nemate adresu na kojoj biste mogli zaprimiti paket, ili ukoliko kupujete iz BiH/Srbije/Crne Gore te želite preuzeti paket osobno u Vama najbližem paketomatu u Hrvatskoj. Napomena: plaćanje pouzećem je moguće samo na nekim GLS paketomatima!

Najveća težina paketa je 30 kg. Najveće dimenzije paketa su 3 metra u zbroju dužine i opsega paketa na najširem dijelu poprečno, s tim da najveća dimenzija može biti do 2 metra. Narudžbe proizvoda koji se ne mogu zapakirati na način da zadovoljavaju ove uvjete, mogu se eventualno poslati putem posebne kurirske službe specijalizirane za takvu vrstu tereta. Narudžba takvih proizvoda može isključiti određeni način plaćanja (npr pouzeće), može isključiti dostavu u određena mjesta ili otoke, eventualno može obuhvatiti neke druge ovdje ne spomenute dodatne uvjete koji se mogu iskomunicirati naknadno ovisno o konkretnom slučaju, a svakako isključuje ovdje navedene rokove dostave s obzirom da je vrijeme dostave individualno i ovisno o konkretnom slučaju.

Prilikom narudžbe možete odabrati jednu od sljedećih vrsta dostave:

a) Dostava - registrirani paket

Cijena dostave za jednu narudžbu je 5,50 € s uključenim PDV-om

Predviđeno vrijeme dostave za proizvode raspoložive na našem skladištu s kojega se vrše isporuke, je 1 do 3 radna dana nakon narudžbe pouzećem ukoliko je narudžba napravljena do 12 sati, ili 1 do 3 radna dana nakon zaprimanja uplate ukoliko je Vaša uplata zaprimljena do 12 sati. Dostava 1 do 3 radna dana znači da u većini slučajeva paketi se isporučuju sljedeći radni dan, no ovisno o okolnostima ili lokaciji, to može biti i do 3 radna dana. Proizvode koji nisu raspoloživi na našem skladištu ili proizvode koji se naručuju prema narudžbi kupca, ćemo isporučiti u najbržem mogućem roku a za detaljnije informacije molimo Vas da nas kontaktirate putem maila. U rokove dostave ne ubrajaju se subote s obzirom da se subotom ne vrše dostave, te ostali neradni dani, praznici, nedjelje i sl.

b) GLS (1 dan 1. zona / 2 dana ostala mjesta)

Cijena dostave za jednu narudžbu je 7,00 € s uključenim PDV-om

Predviđeno vrijeme dostave za proizvode raspoložive na našem skladištu s kojega se vrše isporuke, je za gradove i mjesta iz 1. zone (prema uvjetima dostavne službe) je 1 radni dan nakon narudžbe pouzećem ukoliko je narudžba napravljena do 12 sati, ili 1 radni dan nakon zaprimanja uplate ukoliko je Vaša uplata zaprimljena do 12 sati. Predviđeno vrijeme dostave za proizvode raspoložive na našem skladištu s kojega se vrše isporuke, je za gradove i mjesta iz 2. zone (prema uvjetima dostavne službe) je 2 radna dana nakon narudžbe pouzećem ukoliko je narudžba napravljena do 12 sati, ili 2 radna dana nakon zaprimanja uplate ukoliko je Vaša uplata zaprimljena do 12 sati. Proizvode koji nisu raspoloživi na našem skladištu ili proizvode koji se naručuju prema narudžbi kupca, ćemo isporučiti u najbržem mogućem roku a za detaljnije informacije molimo Vas da nas kontaktirate putem maila. U rokove dostave ne ubrajaju se subote s obzirom da se subotom ne vrše dostave, te ostali neradni dani, praznici, nedjelje i sl. Paketi širine veće od 2 metra, i/ili težine veće od 30kg ne mogu se slati redovnom dostavom te predviđeno vrijeme dostave može biti dulje. To se odnosi na duge proizvode poput studijskih pozadina u roli (širine 3m) i drugih većih kabastih proizvoda.

NAPOMENA: Tijekom blagdana i predblagdanskog razdoblja te u vrijeme neposredno prije i poslje praznika, kao i u drugim izvanrednim situacijama, može doći do kašnjenja u isporuci zbog prekomjernog obujma narudžbi i pošiljaka. U takvom slučaju ne možemo garantirati isporuku unutar navedenih rokova, ali će se narudžbe isporučivati najbržim mogućim tempom Ovdje navedeni rokovi dostave kao i odabrana vrsta dostave ne znače da će svaki proizvod i svaka narudžba biti isporučena apsolutno u tom roku od dana narudžbe, jer to prije svega ovisi o tome je li naručeni proizvod raspoloživ na skladištu s kojega se šalju narudžbe. Ako proizvod nije raspoloživ na skladištu tada taj rok teče od dana kada proizvod stigne na skladište i kada je spreman za slanje (ukoliko su zadovoljeni ostali uvjeti). Dakle izbor vrste dostave se odnosi isključivo na vrstu dostave kojom se proizvod šalje od našeg skladišta do adrese koju odabere kupac. Rokovi dostave odnose se na proizvode raspoložive na skladištu s kojega se šalju narudžbe, te teče od dana nakon dana narudžbe/primitka uplate (do 12 sati) ukoliko je narudžba jasna te uredno i ispravno zaključena bez potrebe za dodatnom intervencijom. To podrazumijeva točne podatke za dostavu i podatke za račun, uplatu izvršenu na ispravan broj računa (u slučaju virmanskog plaćanja), logično kreiranu narudžbu i druge okolnosti koje mogu utjecati na isporuku narudžbe. Ako postoje bilo kakve okolnosti zbog kojih je potrebno dodatno intervenirati tada rok isporuke teče od dana (do 12 sati) kada se utvrde sve potrebne informacije.

Primjeri:

Primjer 1: Ako napravite istovremeno 2 narudžbe za isti proizvod tako da je jedna narudžba s plaćanjem "pouzećem", a druga s plaćanjem "uplata na žiro račun", tada onu narudžbu s pouzećem nećemo poslati odmah već nakon što dobijemo od kupca potvrdu putem maila da je ta narudžba relevantna i aktivna.

Primjer 2: Ako ste uz narudžbu dodali napomenu ili dodatno poslali mail s informacijama koje zahtjevaju dodatnu konzultaciju, tada narudžbu šaljemo nakon što dobijemo konačni odgovor od kupca s pojašnjenjem.

Primjer 3: Ako ste naručili dva ili više proizvoda koja međusobno nisu kompatibilna (ili ako u nekom drugom smislu njihova istovremena kupnja nije logična), i ako pretpostavimo da ste proizvode naručili greškom ne vodeći računa o kompatibilnosti, tada možemo privremeno odgoditi slanje narudžbe dok utvrdimo je li narudžba ispravna (kontaktirati ćemo Vas prije isporuke)

*odnosi se samo na isporuke proizvoda koji su raspoloživi na skladištu s kojega se vrše isporuke!
**rokovi isporuke iz tablice odnose se na radne dane odnosno uz pretpostavku da između zaprimanja narudžbe i navedenog roka isporuke nema neradnih dana. U slučaju neradnog dana rok isporuke se produljuje za onoliko dana koliko je neradnih dana
***ukoliko naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu s kojega se vrše isporuke, gore navedeni rokovi isporuke teču od dana kada proizvod pristigne na skladište s kojega se vrše isporuke prema adresi kupca ili adresi koju je kupac naveo kao adresu za dostavu. Smatra se da je obveza isporuke proizvoda izvršena u roku u slučaju kada kupac (ili primatelj pošiljke ako je kupac odabrao opciju isporuke na drugu adresu ili adresu druge osobe) zaprimi pošiljku, te u slučaju kada dostavljač dostavne službe obavijesti primatelja o prispijeću pošiljke i/ili pokuša izvršiti dostavu a dostava se ne može izvršiti iz sljedećih razloga: ako je kupac/primatelj pošiljke odbio preuzeti pošiljku, ako je kupac/primatelj nedostupan na adresi (nema nikoga na adresi, ne otvara vrata, ne reagira na zvono ili se ne javlja na telefon/mobitel), ako je adresa pogrešna (kupac upisao pogrešnu adresu), ako je na bilo koji način blokiran pristup adresi kupca/primatelja, ili iz bilo kojeg drugog razloga nad kojim prodavatelj nema utjecaj. Kod odabrane dostave na adresu paketomata smatra se da je obaveza isporuke proizvoda u roku izvršena u trenutku kada pošiljka pristigne u odabrani paketomat. Ako se pošiljka ne može isporučiti kupcu/primatelju iz navedenih razloga, pošiljka će se vratiti natrag pošiljatelju. U tom slučaju kupac je dužan snositi troškove povrata pošiljke i troškove ponovnog slanja, te pošilja neće biti ponovo poslana na dostavu i isporuku prije zaprimanja uplate od strane kupca za sve nastale troškove povrata kao i troškove ponovnog slanja. Ako kupac ne izvrši plaćanje troškova povrata i ponovnog slanja pošiljke u roku od 8 dana od dana zaprimanja vraćene pošiljke, pošiljku čuvamo najviše do 60 dana od dana zaprimanja vraćene pošiljke, te zaračunavamo troškove skladištenja prema cjeniku koje je kupac dužan podmiriti prije isporuke zajedno s ostalim nastalim troškovima. Nakon isteka od 60 dana ne odgovaramo za pošiljku s naručenim proizvodima te isti mogu biti rashodovani, a zadržavamo i pravo prodaje proizvoda zbog pokrića nastalih troškova bez obzira na vrijednost. Ukoliko do toga dođe kupac nema pravo na povrat uplaćenog iznosa za narudžbu kao niti na refundaciju eventualne razlike.

2. Dostava izvan Republike Hrvatske - unutar Europske Unije
Cijene i rokove dostave pogledajte ovdje: Delivery to EU countries

3. Dostava izvan Europske Unije
Cijena dostave ovisi o adresi (mjestu) i državi dostave. Molimo da za rok dostave i cijenu pošaljete upit


VSC Pro+ Online Trgovina   Online Trgovina